Oj! Vilken hĂ€rlig dag! đŸ€—

Onsdag Ă€r min lediga dag som behövs för Ă„terhĂ€mtning. 

Jag har bara lĂ€mnat hemmet för att skjutsa Kevin till skolan och mina 2 stavgĂ„ngspass pĂ„ 30 minuter per gĂ„ng och solen 🌞 vĂ€rmer. 
Det Àr vÀl ingen nyhet att jag Àlskar vÀrme. DÄ jag fick min sista behandling pÄ anestesimottagningen pÄ lÀnge, sÄ Àr det vÀl bara att hoppas att vi fÄr en varm sommar. Min vÀrk försvinner nÀstan helt nÀr det Àr varmt, men just nu kÀnns det helt ok, bara jag inte gör för mycket.
Jag har dolat pĂ„ med hönsen och satt om lite blommor. Annars har jag bara njutit av 🌞. Det finns en nackdel med vĂ„r, nĂ€mligen allergi. Det rinner ur bĂ„de nĂ€san och ögonen, men jag preppar mig för att klara det ocksĂ„. 
Tips: Om det Àr nÄgon som Àr intresserad av att köpa skott frÄn Fredskalla, sÄ har jag ett gÀng. Jag har nÀmligen rÀtt sÄ stora kallor, sÄ jag mÄste alltid dela dom nÀr jag planterar om.