Vårtrötthet/ allergi you name it!

Helt plötsligt är jag helt tom på energi. 

Våren har som sagt en hel del nackdelar, i och med att snön smälter så kommer möglet på marken fram och jag blir sjuk. Trött är bara förnamnet, jag försöker göra bra saker så att batterierna ska laddas. 
Men det blir som en ond cirkel, nu orkar jag inte träna och känner mig allmänt risig, jag hoppas verkligen att det snart vänder. 
Det har varit lite körigt på sistone, då Bosse behagade att busa med Eros i trappen då vi kom hem från bion i Lördags. Eros ramlade en bit nerför trappan och fick ont i ett ben, men det såg inte allt för allvarligt ut. På Söndagen hade han fortfarande ont, så det blev jourveterinär och röntgen för att se om nåt var trasigt. Inga brott kändes bra. Men han skuttar fortfarande på tre ben och nu är det bara att hoppas att det inte är värre än att han slog sig och har ont därför. 
Nog svider det i plånboken, men vad gör man inte för sina djur. 
Nu hoppas jag på positiva vindar både för all otur och ekonomin.
Allergin släpper sitt grepp inom en inte alltför lång tid. 
Ha en underbar dag alla!
Ps: Jag bara älskar målvakten Linus Söderström som ser sina diagnoser som en begåvning i det han gör. 
Superkrafter kallar jag dom!