Bio med familjen bra och mindre bra filmer.

En grej vi ofta gör som familjeaktivitet är att gå på bio.

Nu har vi sett några filmer på ganska kort tid.
Logan: En film om wolwerine som äldre och lite nerdankad. 
Får insikt om att det finns mer av värde än att bara bry sig om sig själv. 
Som vanligt är det dom onda mot dom goda och om jag får tycka någonting så var filmen jättebra, jag grät floder på slutet. Lite väl blodig för min smak men klart godkänd film.
Fast& Furious 8: Ohyggligt spännande från start till mål. 
Lite annorlunda än dom andra filmerna, men klart bra. Grät även där på slutet då minnet av Paul Walker kom upp. Skådespelaren som körde ihjäl sig under en av dom tidigare F&f filmerna, dock på ledig tid. 😢
Jag och Tord passade på att gå på bio utan Kevin och då kollade vi Pirates of the Carabbian: Den var rolig och lite spännande, men nu är det nog med uppföljare om du frågar mig. Det känns som att det var lite svårt att komma på ett bra manus. Men ok film.
Ikväll slog vi till med Mummy med Tom Cruise och det var väl inte heller en kanonfilm. Spännande, ja! Fartfylld också det. Satt på helspänn för att nästa grej skulle hända och med det slutet kommer det nog en uppföljare. Men godkänd!