Att man aldrig ska lära sig!

Jag märker ju nu att jag varit jättebra, jättelänge i ryggen. 

Så bra så att jag tyckte att jag var bra nog att hjälpa Tord med byggnationer här hemma. Men tji fick jag!
Både nacke och rygg havererade. 
Det är ju av en anledning som jag är 75% sjukpensionär. Nu fick jag återigen erfara att jag KAN INTE hjälpa till, hur mycket jag själv vill.
Det blev en tid så snabbt som möjligt hos kiropraktorn för att få hjälp.
Som tur var fick jag tid redan dagen därpå. Som jag redan visste hade jag ordentliga låsningar i ryggen. Många hundralappar blev det, men det må det vara värt för att komma tillbaka igen. Både orken och energin försvinner när man har riktigt ont. Så nu kanske det går att leva med mig igen. 🤗
Jag har spenderat min tid efter detta med att vila så mycket som möjligt. 
Förhoppningsvis har jag lärt mig den här gången.
En riktig skön dag med värk.14 grader varmt och sommaren känns lite närmare.
Ha en underbar dag alla!  

Bosse balanserar på staketet sommaren 2016