Bortamatch mot Frölunda

Det känns som det kan gå lite hur som helst. 

Frölunda har aldrig varit ett lätt motstånd för Skellefteå AIK. 
Jag räknar med en fartfylld match och många hårda kamper. 
Tim Söderlund har gjort en mycket bra inledning på säsongen. 
Jag känner lite Victor Arvidsson vibbar när jag ser honom. Lite starkare i närkamperna bara så blir han komplett. 
Kostka är tillbaka för andra match nu och waow vilken värvning av honom i sista sekund. 👍
Jesper Olofsson har blandat och gett, men waow vilka grejor han kan göra om han bara lägger manken till! Nästan Jocke Lindström klass! 😉
Både Jocke och Oscar satte sina första hemmamål förra matchen. Kan vi hoppas på lite ketchup effekt?
Alm och kapten Petterström är fortfarande utanför laget antar jag. 
Då kööör vi mot en ny 3 poängare idag tycker jag. 
Jag säger som vanligt gooo Skellefte! 🤗

#1 - Ulrika Bergkvist

Det blev tyvärr förlust på övertid den här gången. Trots att ingen såg att pucken var inne! 😦 Det blir ju tyvärr så när målet är inconclusive, då gäller domarbeslutet det vill säga mål. Men en poäng är bättre än ingen.
Jocke Lindström fick göra sitt 100 mål i shl, Grattis Jocke! 🤗 Det var en mycket jämn match och jag hade inte förväntat mig nåt annat. Bättre lycka nästa gång! 👍🤗