Jag har haft lite körigt på sistone!

Då jag är rätt så impulsiv och sällan eller aldrig hinner be om hjälp för att underlätta för min kropp så gör jag det mesta själv.

Kan själv är tydligen mitt motto!
Men nu måste det bli ändringar på det, för när jag ändå gör saker som kroppen inte klarar av, så får jag betala med oerhörda nervsmärtor flera dagar efteråt. Jag brukar förklara nervsmärtor med när man stretchar och musklerna är alldeles för korta, då sliter/ svider det och det är det som händer vid nervsmärtor, men det är ihållande i flera dagar och i värsta fall veckor. Det är rätt så knäckande psykiskt, men det gäller att försöka ha en positiv inställning till livet trots detta.  
Jag vet inte hur många gånger jag sagt till mig själv, men nu har jag så många underbara människor omkring mig på LTU som verkligen bryr sig om hur jag mår. 
Jag fick faktiskt ett sms av en person på jobbet som undrade hur jag mådde, sen fick jag veta att jag är en glädjespridare och det är jättehärligt att höra. 
Nu står en ny dag med nya möjligheter framför mig. 
Ha en underbar dag alla!
Jag lägger upp några bilder från trädgården och allt underbart som finns där.