Taggade för derby?

North power har satt ihop en underbar video inför kvällens derby mot Björklöven!

Undrar hur kvällens kedjor kommer att se ut?
Den nya backen Kostka såg bra ut, det jag såg förra träningsmatchen. 
Men ikväll är det ett "riktigt" derby.
Skellefteå AIK - Björklöven och tydligen får man gå tillbaka ända till 2007 sist det var derby i Skellefteås arena. 
Jag, Tord och Kevin tänkte gå på matchen och många med oss. 
Man hoppas på fullsatt en sån här kväll. 
Det finns en plump i detta och det är det att jag vaknade upp i morse med en dunderförkylning. Ingen feber men halsen är inte att leka med, så det blir till att hålla käften så att säga! Undrar hur det kommer att fungera? 😉🤔
Sällan har det varit så upphausat inför en träningsmatch. 
Jag hoppas att laget i mitt hjärta får ihop spelet och kör över Löven!
Men som jag brukar säga stötta och älska ditt lag, hata andra lag hör inte hemma någonstans. Det är sånt som skapar hat och bråk, huliganer.
Jag älskar mitt lag, så får du älska ditt!
Man kan vara vänner ändå, vi älskar ju sporten och spänningen. 
Ikväll gäller det Goooooo Skellefteå AIK!