Är ni redo för finalmatch nr.1🖤💛🖤?
Flaggan är hissad och nu ska det avgöras!
Vem tar hem titeln SM mästare 2018?
Blir det Skellefteå AIK eller Växjö?
Spänningen är olidlig! 🤤
Skellefteå inleder på bortaplan och där har ju Växjö något övertag, då dom även har alla sina fans där.
Men Skellefteå AIK har verkligen imponerat i slutspelet!
Joni Ortio vilken gigant, han fyllde förresten år igår. 

Han har varit suverän i slutspelet och sist gjorde han en sån otrolig räddning att han fick stående ovationer av Skelleftepubliken.
Nästa spelare som alltid är bra, men som är ytterligare ett snäpp bättre nu!
Oscar Möller har ett kanonskott och det har varit mycket effektivt på sistone. Att han sen är en kille som har öga för passningsspelet gör honom komplett. 
I övrigt har hela laget visat en vinnar mentalitet utan dess like. 
Tim Söderlund är ju bara outstanding!
Inramningen på hemmaplan är ju bara fantastisk! Trycket och stämmningen gör att alla rycks med. 
Jag filmade inledningen på matchen där Skellefteå skickade Djurgården på semester. 
Nu hoppas jag att även fd.aikare ska känna sig "välkomna" på hemmaplan, så att vissa spelare vill komma tillbaka till Skellefteå. 
Jag personligen skulle då gärna se både Arvid och Martin Lundberg i Skellefteå AIK igen! 👍
En till liten grej!
Jag tycker att man som supporter ska lägga ner energin på att stötta sitt lag, det här med att hata motståndarna ger jag inte mycket för.
Må bästa lag vinna! 🖤💛🖤
Så jag säger som vanligt gooo Skellefte! 👊👍




#1 - Ulrika Bergkvist

Det gick ju inge vidare! Skellefteå AIK förlorade med 7 - 0 i inlednings matchen mot Växjö. Nu hoppas jag bara att dom kommer ur koman tills på Torsdag då nästa finalmatch är, och då på hemmaplan. Gooo Skellefte!🖤💛🖤