Semifinal 6 och slutspels skrock!
Nog känns det lite nervöst, men jag har en positiv känsla i magen. 
Jag har vissa måsten på matchdagar för att det ska sluta med seger. 
Förra matchen hade jag glömt att måla ögonfransarna, men nu är det gjort.✔
Slutspels naglarna ska va målade✔
Sockar i svart och gult✔
Givetvis Skellefteå AIK kläder!✔
Vilka grejer gör ni så här i slutspels tider?


Fredagen den 13!
För något av lagen kommer det att vara en otursdag!
Jag vill att alla vinnarskallar är påkopplade för Skellefteå AIK ikväll!
Ska Henrik Hetta göra första målet och få höra sin egen 800c°?
Ungdomarna fortsätter att briljera!
Tim Söderlund satte ju Skellefteås enda mål sist.
Jag personligen tycker att det var klockrent att byta plats på Jeppe och Bud då jag tycker att den förstnämnde har varit riktigt bra i slutspelet. 
Nu gäller det att att visa var skåpet ska stå och vinna den här matchen. 
Växjö är nog nöjda och vill nog helst att denna semi ska gå till 7 matcher, för själva har dom ju fått vila upp sig inför finalen. 
Det kan ju vara både bra och dåligt, dom här 2 lagen har ju slutspelstempot i kroppen!
Alla som kan och har möjlighet åker upp på arenan och stöttar vårt kära lag! 🖤💛🖤
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!