Då var det dags för nästa match!
Denna gången står Rögle för motståndet!



Det känns lite uppgivet efter att den nedåtgående trenden tycks fortsätta. 
Jag var på plats förra matchen mot Frölunda och det var ingen rolig syn.
Det är så jobbigt att se grabbarna när det inte funkar och tränarna gör nada för att komma till rätta med problemen. 
Jag vet att Skellefteå AIK har ett bra spelarmaterial, men börjar nu tvivla starkt på tränarna.
Match efter match står dom bara i båset och verkar inte kunna komma till några konstruktiva lösningar. 
När spelet inte fungerar, så skulle man ju vilja att tränarna skulle försöka göra nåt för att bryta mönstret, men ocket!
En timeout har många gånger behövts, men det händer ingenting. 
Jag skulle önska att det plockades in en huvudtränare som kan se lösningar och motivera grabbarna att göra sitt bästa. 
Tyvärr verkar inte nuvarande tränare inte klara av detta.
Nog kanske dom är bra på sina ansvarsområden, men leda ett lag kan dom inte.
Det är dags att göra något nu!
Annars är jag rädd att raset fortsätter. 
Jesper Olofsson som har otrolig potential, verkar ha kritat på för Färjestad. Tråkigt om du frågar mig!
Det är absolut ett problem när inte tränarna kan sätta ihop konstellationer som gör att alla kommer upp till sin bästa potential.  
Kvällens match ser jag hemifrån. 
Men jag säger som vanligt gooo Skellefte! 🤗👊

#1 - Ulrika Bergkvist

Matchen slutar 4 - 1. Å nu sticker olympic line till OS fortsättning följer.........