Karlskrona står för kvällens motstånd!
Jag hoppas att Skellefteå AIK har kopplat på vinnarskallen ikväll. 
Jag har varit lite tveksam till motivationen att vinna inte har varit på max.
Tränarna har ibland stått handfallna när laget har rasat istället för att ta en time out för att bryta spiralen.
Det är en sån gång jag skulle önska att det fanns en huvudtränare som gör något när spelet inte funkar. 
Nu möter Skellefteå AIK Karlskrona som har ännu sämre statistik den senaste raden av matcher.
Jag läste att på värmningen idag såg kedjan med Matt Anderson och Jesper Olofsson riktigt pigg ut, kul om dom kan börja ta för sig.
Snart förvinner vår olympic line med Jocke Lindström, Oscar Möller och Pär Lindholm och ska representera Sverige i OS. 
Jätteskoj för grabbarna, men det kan bli riktigt jobbigt för laget då shl rullar på som vanligt. 
Då MÅSTE övriga snäppa upp en hel del.
Jag kommer att följa matchen på tv ikväll, men jag hoppas att alla som kan och har möjlighet åker upp på arenan och stöttar vårt kära lag. 
Jag säger som vanligt gooo Skellefte! 🤗👏🖤💛🖤

#1 - Ulrika Bergkvist

Klart godkänd match! Seger med 4 - 2 och 3 poäng. 🤗