Det är nästan svårt att ta in allt!
Nu har vi varit i Rom i flera dagar och jag måste inleda med att när jag kollade vädret innan vi åkte och såg att det skulle regna nästan hela tiden, så trodde jag givetvis inte att det skulle göra det.......... ⛆☔
Men det är få stunder det varit uppehåll. Vi pratade med en taxichaufför igår och han berättade att det regnat 27 dagar på raken och den regnmängden brukar komma per år.
Men med ett paraply klarar man sig långt. 
Vi har avklarat Fontana di Trevi, Spanska trappan, Villa Borghese, st.Maria kyrkan, Capuccini kryptan,Pantheon, Vatikanstaten med allt vad det innebär. Imorgon då det förhoppningsvis inte regnar ska vi besöka Colosseum och ruinerna i närheten. Jag kommer inte ihåg vad allt heter, så jag återkommer med alla namn.
Fontana di Trevi. 
Spanska trappan. 




Villa Borghese.