Hetsjakten frĂ„n media fick utdelning! 😕
Jockes Ă„sikt



Det visar sig nu att Jocke blev anmĂ€ld till disciplin nĂ€mnden. 
Jag personligen tycker vĂ€l att blindside tacklingar alltid Ă€r ojuste, men denna tog mot axeln som jag ser det, spelaren blev inte skadad. 
Det hade passat bĂ€ttre med en 2 minutare under matchen. 
Hetsjakten började direkt i Cmore studion. 
Sanny spydde galla över hĂ€ndelsen och dom andra hakade pĂ„, om Ă€n vissa ifrĂ„gasatte om det verkligen tog mot huvudet. 
Sen kom resten av media igĂ„ng, Jocke dömdes av en efter en. 
Vad Àr det för jÀkla sÀtt?
Jocke gör en del dumma grejor, men att denna hÀndelse ska rendera i 5 matchers avstÀngning Àr bullshit!
Medias makt Àr för stor!
SĂ„ det Ă€r dom motstĂ„ndarlagen fĂ„r tacka! 😕
I övrigt Àlskade jag det jag sÄg pÄ plan, vilket försvarsspel!!!!
Alla spelare har klivit fram och spelet kuggar verkligen i.
Det kĂ€nns som hela laget Ă€r rĂ€tt sĂ„ avslappnade och kĂ€nner en sĂ€kerhet i vad som hĂ€nder pĂ„ plan. 
Igen hamnade FĂ€rjestads fokus pĂ„ fel saker och resultatet blev ytterligare en förlust. 
Nu kan SkellefteÄ AIK avgöra kvartsfinalen pÄ hemmaplan.
Å det bĂ€sta av allt Ă€r att jag kommer att vara pĂ„ plats och heja för allt vad halsen hĂ„ller, sĂ„ hĂ€r efter en redig förkylning. 
Jesper Olofsson och Tim Söderlund har visat sina bÀsta sidor.
Sebastian Ohlsson och Philip Berglund har ocksÄ visat sig mycket viktiga och gör det bra.
SĂ„ jag sĂ€ger som vanligt gooo Skellefte! đŸ‘đŸ‘ŠđŸ€—

#1 - Ulrika Bergkvist

Snopet! đŸ€” Förlust med 1 - 3 mot FĂ€rjestad, dom satte 3an i öppet mĂ„l dĂ„ SkellefteĂ„ AIK plockat Ortio. Nu blir det Ă„tminstone 1 match till. Om SkellefteĂ„ AIK vinner pĂ„ Tisdag i FĂ€rjestad sĂ„ Ă€r dom klara för semifinal. Jesper Olofsson gjorde SkellefteĂ„s enda godkĂ€nda mĂ„l. Studsen var inte Ă„t rĂ€tt hĂ„ll helt enkelt.