Idag tar vi det nog lugnt med sevärdheter!
Min kropp är inställd på att vakna 06.00 och det är väl ok.
Det som är mindre roligt är att det regnar här varje dag, å inte lite! ☔
Paraplyet är en ständig följeslagare och skulle det funka bra med gummistövlar också. 
Det börjar tryta på klädesfronten eftersom det är inte riktigt läge för klänning och strumpor när det är rätt så småkallt och rått 8 - 10 grader och när 🌞 nästan kommit fram så har det varit 14 - 15 grader och ganska skönt. 
Vi bor i ett litet familje hotell som är väl ok, men mycket lyhört. Vi sover med öronproppar för att få lugn och ro. Städpersonalen har ett och annat att lära. 
Men rummet är mysigt och sängen är ok att sova i. 
Tv eller bio är inte att tänka på, då allt är dubbat till Italienska. 😂
För några fraser och ord kan jag, men inte mer än så.
Jag tog med träningskläder, men dom kommer nog att ligga kvar i väskan för jädrar vad vi går. 
Träningsvärk i låren efter alla backar och trappor. 💪
Det är med livet som insats varje gång man ska passera en väg. Spela roll om det är grönt för gående, så måste man ändå hålla koll på trafiken. 
Jag är jättefeg när det gäller att ge sig ut i trafiken efter bilturen från flygplatsen, så jag litar bara på mina egna ben och går helst. 
Men snart måste jag ta steget 🤤 metro, buss, taxi eller tåg?
Idag ska vi i alla fall kolla in lite shopping! 👍
Å vädret! Ja, det regnar!🌧☔