Jamen då var det dags igen!

Nu är det 6e matchen mot Färjestad som helt har vänt matchbilden med hjälp av domare och disciplinnämnd.
Skellefteå AIK hade ett 3 - 0 läge inför match 4a, men nu har Färjestad hämtat in underläget då dom vunnit dom två senaste matcherna. 
Men jag brukar inte klaga så mycket på domarna, men nu har det gått för långt! Bortdömda givna mål! 
Å många tveksamma domarbeslutet, det måste finnas någon jäkla rättvisa i fortsättningen!
Citerar Wallson: Det är vi mot hela jävla världen nu!
Jag vill och hoppas att spelarna har lite jävlar anamma nu och avgör detta nu.
Jag tycker ändå Skellefteås spel har sett rätt så bra ut. Men.........
Farten måste finnas där, passningarna sitta rätt och hålla sig från utvisningsbåset.




Pär Lindholm såg riktigt bra ut sist, Jimmie gör sitt (om inte domarna ändå avgör).
Nu jädrar hämtar vi hem det här!
Så jag säger som vanligt gooo Skellefte! 🖤💛🖤👊
#1 - Ulrika Bergkvist

Oj så skönt! Skellefteå AIK klara för semifinal då dom tog hem 4de segern mot Färjestad. 4 down 8 to go! Johan Alm blev utsatt av en huvudtackling av Morgan Ellis som nu får ta semester. Hetta åkte på matchstraff för en huvudtackling, som jag personligen tyckte var en juste tackling, men det var så nära sargen så spelaren slog huvudet i plexiglas. 3 april inleds semin mot Djurgården på bortaplan och det kommer absolut inte bli någon lätt uppgift. Hur många spelare har Skellefteå borta då? Jocke, Alm och Hetta? Nu kööör vi! 😄

#2 - Ulrika Bergkvist

All heder till Jimmie som klev ut i sekretariatet och sa till publiken som kastade i skit på isen. Pondus! 😋