Vilken jäkla flunsa jag åkte på!
Näst sista dagen i Rom började jag känna mig risig. 
Ont i halsen, trött och allmänt risig.
Resan hem var ingen kul upplevelse, hög feber och hosta. 

När vi äntligen kom hem var jag klubbad, har nu tillbringat 1 vecka i sängen. Sovit, druckit och svettats en hel del, kanske, kanske är det över nu en vecka senare. 
Sista dagen i Rom tillbringade vi med guiden Giuseppe på Colosseum, forum romanum och Pantheon. Jag rekommenderar verkligen att ta guidade visningar av dom olika sevärdheterna.

Pantheon








Giuseppe på Roms första mainstreet!


Colosseum från insidan!




Vi råkade fastna i romarnas turistfälla, dom ville bara prata lite och vips var vi fotade med dom och givetvis ville dom ha betalt för mödan! 😉

Skellefteå AIK är i kvartsfinal och möter där Färjestad och om alla kliver fram så som Tim Söderlund, Jesper Olofsson och olympic line så borde laget kunna gå vidare till semifinal. 
Jocke Lindström har förärats med guldhjälmen för tredje gången! 👍