Bortamatch mot Frölunda ikväll!
Det blir spännande att se vilka förändringar som dom har kommit fram till under uppehållet.
Jag tycker fortfarande att Skellefteå AIK har ett bra lag och jag kan inte riktigt förstå att målen inte trillar in.
Nån gång måste det ju vända!
Vad jag förstått så kommer första PP bestå av fem stycken forwards. 
Då gäller det att dessa fem även håller tätt bakåt vid kontringar. 

Men jag tror absolut att det kan vara en väg.
För visst tusan har Skellefteå skills i laget, det gäller bara att få samspelet att fungera. 😃
Att kunna utnyttja varje spelares potential. 
Tekningarna då?🤔
Hur svårt kan det vara?
Uppenbarligen så måste det tränas en hel del på dessa.
Sen är det ju passningsspelet, det är också något som inte riktigt funkat. Upp med blicken och se var ni har varandra, snabba pass och helst lite tankeöverföring, så att grabbarna alltid vet vad sin medspelare kommer att göra. 
Men nu hoppas vi på det bästa!
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!🖤💛🖤👊
#1 - Ulrika Bergkvist

Matchen slutade med en 3 poängare för Skellefteå AIK. Albin Eriksson gjorde inte bara sitt första utan också sitt andra mål i shl. Fjärde kedjan visade mest energi och kraftfullhet. Bådar gott inför framtiden.

#2 - וילות בצפון

thanks a lot a lot this site is definitely proper and informal