Så var det dags att möta HV71 på hemmaplan!
Det är svårslaget att trumfa förra matchen i antal mål, men jag hoppas verkligen att publiksiffran putsas! ✌
Jag kommer att se matchen hemifrån för min kropp ville inte vara med efter Torsdagens match.
Det var härligt att se vilken energi det var i Skellefteå AIK. 
Dom två sista matcherna har det funnits en glöd i grabbarna som jag inte sett på ett tag.
Proppen ut för många av spelarna.
Albin Eriksson gjorde sitt tredje mål, Bud Holloway satte 2 puckar i mål och Edwin Hedberg fick också utdelning för sitt slit.
Aaltonen har fortfarande en nolla i målprotokollet, men han har som jag sagt tidigare gjort mycket bra på isen, så målet är inte långt borta. 
Jag upplever att grabbarna skjuter mera på mål, och det är ju självklart att fler mål trillar in. 
PPt gick mycket bättre sist också, men Stackaren till målvakt som fick släppa 9 puckar bakom sig, man kan ju tycka att dom kunde ha bytt efter fem mål men han fick ta hela smällen själv.😭
Men nu hoppas vi att grabbarna har kommit ner på jorden igen och att fokus är nu på mötet med HV. 
Självförtroendet fick nu en skjuts uppåt, men det här blir ingen lätt match. 
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!👊🖤💛🖤

#1 - 0loft

thank you a good deal this amazing site can be elegant in addition to simple