Hemmamatch mot Malmö ikväll!
Tyvärr är jag inte i form för att närvara på plats, men nu mer än någonsin behöver vårt kära lag stöd från fansen.
Det har varit stolpe ut lite för mycket nu så jag hoppas verkligen att alla spelare ger allt. 
För jag tycker inte att Skellefteå AIK spelat dåligt dom sista matcherna. 
Men ibland behöver man ju det extra flytet för att vinna matcher och laget har inte haft turen på sin sida.
6 förluster på raken, men nu räcker det! 
Våra stjärnspelare måste börja leverera. 
Aaltonen har börjat synas mer i matcherna och snart kommer nog målen också. 
Jag vet inte hur många stolpskott som kommit från Jocke Lindström och Oscar Möller, men ikväll är förhoppningsvis siktet inställt på mål.👊👍
Bud Holloway är nära, men måste bli lite mer jävlar anamma och skjuta sina kanonskott. 
Pudas och Djuse är otroligt viktiga i defensiven. 
Fredrik Lindgren firar ikväll sina 700 grundseriematcher.
Wingerli fortsätter att vara bra.
Jag trodde att det skulle släppa sist mot Örebro, men tyvärr så hade jag fel.
Som en sann optimist så hoppas jag att det är ikväll det vänder. 
Alla som kan och har möjlighet åker upp på arenan och stöttar vårt kära lag!🙏
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!🖤💛🖤