Nu har jag gjort 50 års besiktningen!

Jag försökte sova så länge som möjligt på morgonen, för att måste fasta. 
Klev upp strax före 7 och jag fick inte snusa och inte heller äta eller dricka. 
Kevin är huuur trött som helst på morgonen, så det var rätt kämpigt att få igång honom för att kunna åka tidigare, så att jag skulle hinna på hälsocentralen. 
Stressigt och något besvärlig morgon. Bildörren kunde nästan ha åkt igenom bilen när Kevin lämnade, Bam! 😤
Väl där så fick jag lämna massa blod, vägas och mätas.
Nu har jag druckit äckligt sockervatten och fyllt i babiljarder papper.
Väntar nu på slutklämmen och resultatet på om jag nu klarar besiktningen kommer i November. 
Snart får jag ta en snus och åka hem och stoppa i mig nåt. 
Å kaffe ☕ längtar jag efter.
Ha en bra dag! 
Hockey ikväll!🖤💛🖤