Vilken härlig dag jag haft!
Ledig dag utan en massa måsten, förutom att jag ändå var tvungen att stiga upp klockan 06:00.
Jag är ju den som ser till att Kevin vaknar upp och får sig iväg till skolan. 
Katterna och hunden sitter/ ligger nedanför sängen tills jag stiger upp, för att då vet dom att dom ska få mat. Kära djur!💕😻🐶
I övrigt har jag bara brytt mig om mig själv. 
Njöt av den vackra morgonen!
La mig i ett varmt bad och lyssnande på ljudbok.
Ahhhh! Så skönt!
Alla spänningar och krämpor bara rinner av en och lugnet infinner sig. 
Att man sen får russinfingrar när man ligger i för länge får man stå ut med.
Efter badet lyxade jag till det men en välgörande ansiktsmask. 
Bjuder på en bild!😂

Bad är underskattat, många har inte tid med bad längre utan tar en dusch och bara kör på. 
Det är nog många som skulle behöva ett bad av flera anledningar,  man blir otroligt ren, doftar gott, blir avslappnad och orkar ta itu med resten av dagen. 
Jag hade bara tänkt gå ut en liten sväng idag, men det slutade med en 3 km runda. Jag är så van att gå powerwalks så tempot har lust att bli högt även under en promenad.
Men jag var helt medveten och tacksam över naturen runtomkring mig!🙏
Efter promenaden har jag bara tagit det lugnt, skött om hönsen och slappat! En skön lite lagom dag utan stress!💕👍🙏