När handbromsen ligger på!🤔
Hösten är här,  man är lite småförkyld och allmänt seg.
Den här tiden är jättejobbig. 
Hösten är vacker med alla sina färger, men det blir kallare i luften. 
Jag har känt en brist på energi, egentligen nästan hela sommaren och nu hösten. 
Man får peppa sig själv en massa för att genomföra dagliga göromål. 
Jag orkar inte!
Men jag vet att träningen är ett måste, både för att ha mindre problem med kroppen och för att jag ska klara av att hålla vikten. 
För när den här perioden infinner sig så har jag en förmåga att gärna stoppa i mig något gott, lite för ofta. 
Jag gillar att träna, men lite blåst och kyla gör att min kropp och knopp inte vill vara med. 
Jag har äntligen fått en ny tid på anestesimottagningen,  det blir den 25 September.
Men nu vågar jag inte ha för stora förhoppningar för att jag blev så besviken sist jag skulle behandlas och det inte blev av.
Det jag också fått veta är att istället för som tidigare var tredje månad,  så kan dom bara behandla 1 gång per år. 
Det är bara att hålla tummarna att man får hålla sig relativt smärtfri då.
Jag har under tiden jag väntar på behandling gått ner i tid på jobbet. 
Jag har jobbat 3 dagar per vecka istället för 4, det har fungerat ganska bra. 
Tur att man trivs på jobbet och har arbetskamrater som ställer upp när kroppen inte riktigt vill vara med. 
Tack!💕
Hoppas på en bra höst 🍁 och vinter❄.
Ha en bra dag!🤗🙏