Waow vilken Stockholms weekend! đŸ€—

Vi började vÄr resa före ottan i Fredags!

Kom sent till flyget och fick lite bannor, men det gick vĂ€gen. 
VĂ€l framme sĂ„ hade vi massor med timmar att fördriva innan vi fick komma in pĂ„ Quality hotell Globen. 
Men det Ă€r inte sĂ„ svĂ„rt att hitta pĂ„ nĂ„t i Stockholm. 
Vi fikade, Ă„t och gick en hel massa steg, sĂ„klart blev det ju lite shopping ocksĂ„! 😉
Lite slut i fötterna efter första dagen. 
Lördag morgon vaknade jag sĂ„klart vid 6 pĂ„ morgonen. Hmmm! đŸ€”
Inledde dagen med hotellfrukost. Mums! 
Sen tog vi apostlahĂ€starna till tunnelbanan och Ă„kte till historiska museet. Oh shit! Vad jag fick ont i kroppen. 😯 Men vilade pĂ„ alla bĂ€nkar jag hittade!
Men va mycket vi fick se!
LĂ€gger in lite bilder pĂ„ det ocksĂ„. 
Utanför fanns vÀrsta bilaffÀren med bl.a Ferrari och Maserati. Waow!
Sen blev det lite mer shopping. 
Helgens höjdpunkt!
NHL match mellan Ottawa senators och Colorado avalanche!
Jag hade investerat i en Eric Karlsson t-shirt sÄ jag hejade vÀl mest pÄ Ottawa, men det va kul att ha flera NHL svenskar pÄ besök. Odoya gjorde faktiskt ett av mÄlen. Eric assisterade till 2 mÄl. 68 i Ottawa gjorde 2 mÄl.
Matchen slutade 4 - 3 till Ottawa.
Alla svenskarna samlades pĂ„ planen efter matchen oberoende av lag. Landeskog fick högst jubel, dĂ„ det var hans hemstad matchen spelades. TrĂ„kigt att inte Anton Lindholm kunde vara med för att han bröt kĂ€ken i en tidigare match innan dom skulle Ă„ka till Sverige. 
DĂ„ kanske jag hade hejat pĂ„ Colorado istĂ€llet. Men Eric Karlsson Ă€r min favvo! 😍
Men waow vilken upplevelse! đŸ€—đŸ‘âœŒđŸ‘Š
Jag hoppas att alla som gillar hockey fÄr uppleva en NHL match! Vilken grej alltsÄ!

Min Ottawatröja! Eric Karlsson 😍
Hotellbaren
SnyggTord pÄ fik.
Fiendeland! Heja SkellefteĂ„ AIK! đŸ€—
Nyklippt av Tord.
HöjdrĂ€dd Ă€r bara förnamnet! đŸ€€
Vackert trÀd utanför historiska museet.
Vikinga nycklar.
Vacker runsten!
Hundskelett efter en hund som offrats! 😱
Tord framför en vacker dörr.
Vi provade lite heavy stuff! 😂
Maserati och Ferrari.
Redo för match!
Eric Karlsson
FĂ€rdtjĂ€nst efter hockeyn! 😂