Då var det dags för returmötet mellan Skellefteå AIK och Brynäs

Jag kommer att vara på plats och hoppas på en lika bra match från Skellefteås sida. 

Brynäs tränare Roger Molin fick sparken efter storförlusten i Tordags.
Han tyckte att Brynäs gjort sin bästa match hittills på säsongen. 
Det kan man ju tycka vad man vill om, något försvar hade dom inte. 
Nu syntes det där jävlar anamma hos Skellefteå som jag efterlyst. Jag missade en hel del av första perioden, då jag var tvungen hämta en lite skadad son i Bureå. Ett av hans hopptrix slutade inte riktigt så bra. 
I alla fall har jag uppfattat det så att Brynäs började matchen bra och satte också första målet. 
Resten av matchen dominerades av Skellefteå AIK. 
I Lördagsmatchen kommer laget att sakna tre spelare Alm, Katic och Petterström som dom två sistnämnda drog på sig mindre skador. 
Jag förväntar mig ett hårdare motstånd denna match då inget lag gillar att förlora med såna stora siffror som 8 - 2.
Nu match med nya möjligheter!
Men jag säger som vanligt gooo Skellefte!