Finalmatch nr. 2 Skellefteå AIK - Växjö
Jag måste inleda med att det sårade mitt svart/gula hjärta 1a finalmatchen. 
Det började ju rätt så bra, men det som hände sen var ju ingen rolig syn.
Växjö var först på nästan allt, visade mer vilja och vinnarskalle! 😕
Vårt kära Skellefteå AIK hade inte mycket att säga till om.

Jimmie gjorde några försök att peppa resten av laget, men det var inte mycket som stämde. Det höll till och med på att bli en slängahandskarnafajt mellan Jimmie och Miele i Växjö, men inte heller det blev av. 

Tim Söderlund som nu ryktas till Frölunda gjorde några uppåkningar utan resultat. Tråkigt att han tänkt lämna laget, men han vill väl prova något annat och får antagligen mer cash där.
Men nu glömmer vi den matchen och siktar framåt!
Jag säger som Wallson brukade säga!
NU KÖÖÖR VI!!!!! 🖤💛🖤👊
Joni Ortio vill nog inte heller komma ihåg förra matchen, då han fick släppa 7 puckarna bakom sig.
Jag vet inte vem som kommer att stå i kvällens match.  Kanske Gurra får chansen? eller så blir det Ortio som får kliva upp på hästen igen!
Pudas är ett frågetecken!
Ikväll vill vi se ett hungrigt Skellefteå AIK med jävlar anamma i blicken!
Nu har vi ju en extraspelare i form av publiken, och wow vilken härlig stämmning och vilket jäkla drag det kan bli! 😃💪
Jag kommer tyvärr inte att vara på plats, men jag hoppas att alla Skellefteå anhängare som kan och har möjlighet åker upp på arenan och stöttar vårt kära lag!
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!
🖤💛🖤💪