När livet inte går som man vill!
Min rygg har nu satt stopp!
Det har varit många sjuka arbetskamrater under senaste veckorna, jag har försökt hjälpa till så gott jag har kunnat.
Man har legat på gränsen ett tag.
Men i Lördags morse tog det stopp!
Ryggskott? Nytt diskbråck?
Jag har inte gjort många knop den här veckan. 
I Tisdags träffade jag läkare och fick muskelavslappnande så att "Ryggskottet" skulle släppa. 
Det började kännas bättre, men igår kväll skar ryggen totalt ihop. Jag blev liggande på golvet utanför sovrummet. 
Jag försökte ta mig upp, men smärtorna var outhärdliga. Jag fick ropa på Tord och han fick lyfta upp mig från golvet gråtandes. 
Har knappt sovit något i natt p.g.a. värk. 
Det jobbigaste av allt är att vi kanske måste ställa in allt som är planerat inför mitt 50 års firande. 
Eller egentligen är det värsta att jag inte vet vad som går att göra åt mina smärtor. 
Känner mig väldigt ledsen för tillfället!😭
Men jag hoppas att jag går vinnande ur den här striden!