Nu gjorde vi det till slut!
Vi passade på att gifta oss igår på alla❤ dag.
Stadskyrkan hade bjudit in till drop in bröllop. 
Nu när vi hållit ihop i 18 år och varit förlovade i 13 år så var det dags!
Vi hade fixat med papprena i förväg. 
Vi bestämde att vi skulle hålla det hemligt för alla för att göra det enkelt. 
Dagen före berättade jag faktiskt för Kevin, då han nog hade funderat varför vi var så finklädda när han skulle ha skjuts till skolan. 
Han blev då nöjd! 😊
Jag kunde inte heller hålla tyst för min kära syster Jenny som fick informationen 1 timme före, så hon var faktiskt den enda som var på plats, förutom kyrkfolket.
Vilken fantastisk dag det blev!
Men waow vilken nervositet som infann sig. 
Klockan 12 skulle vi ha samtal med vår kvinnliga präst Annika L.
12.30 var det dags för bröllop! 💕
Vi gjorde entré till musik från Änglagård. 
Sen var ceremonin och vi lyckades få ihop det både jag och Tord.
När Mats Bergkvist levererade solosången kärleksvisan kom tårarna!

Nu var vi gifta! 😍
Utgångslåten var birkalåten, så vi hade komponerat ihop vårt bröllop på vårt eget vis. Kärlek! 💕
Dagen avslutades på Stadskällaren då jag, Tord och Kevin fick äta gott.
Men oj så trött man blir efter en sån här dag av nervositet! ❤
Nu är vi i alla fall man och hustru för all framtid! 
Tack för alla gratulationer och dom fina blommorna från Skelleftebygg och Pauls blommor! 😘