Jag har ganska mycket att göra!
Jag har tyvärr varken tid eller lust att skriva i bloggen. 
Ibland måste man prioritera annat! 🌱
Den här våren som snabbt övergick till sommar med underbar värme som gör gott för själen! ☉
Innebär också en hel del förberedelser när man bor på egen gård och försöker odla så att vi har resten av året. 🥕🍓🍅🥒🥔🍒🌶
Alla odlingsbänkar ska göras i ordning, antingen för frön eller plantor.
Växthuset ska rengöras och göras klart för bl.a tomater och gurka. 


Så våren kan bli lite sjåig!
Men sen är det bara att njuta resten av sommaren tills hösten kommer och det är dags att skörda allt man odlar. Givetvis är vi lyckligt lottade som kan ha det så här. 
Det är bara att gå ut i trädgården för att hämta det man behöver för att göra en god sallad, eller så kanske man är sugen på jordgubbar eller smultron till efterrätt. 🍓
Vi är ju även självhushållande på ägg då vi har 11 höns och 3 tuppar. 
Vi gillar stora raser, vi har både brahma och Orpington + 2 gamla isbar hönor som vi mest har kvar av sentimentala själ!

Förresten så är jag strax tillbaka på min målvikt och det har gått bra när man får vara frisk och kan träna ordentligt. 💪🌟
Nog om detta! Nu ska jag ut i det fina vädret +25 och ☉ passar mig alldeles utmärkt!
Carpe diem! 🙏🌺