Bortamatch mot Örebro idag!
Jag har en bra känsla i magen som tror att idag vänder det.
Det har sett så bra ut dom två sista matcherna, och det är bara otur att vinsterna föll på målsnöret. 
Jag hoppas att laget fortsätter på inslagen linje nu.
Mycket glädjande att se att Aaltonen tog för sig sist mot Frölunda, man fick se vilka bra egenskaper han hade. Han gjorde lite oväntade grejor, som jag tycker är kanon eftersom Skellefteås PP är sönderläst. 
Men Jimmie Ericsson spräckte det spöket sist. 
Bra att det kommer in nya idéer och ny energi. Nu ska bara övriga laget hänga med på nytänkandet. 
Gurra var suverän i mål och fick verkligen bekänna färg, då han ibland var som en väderkvarn i målet, bra jobbat!👏👏👏
Pudas, nästa pjäs som var alldeles lysande sist och det känns kanoners eftersom han nyligen varit handskadad. Men han var direkt tillbaka i matchtempot.
Wingerli fortsätter att vara bland våra viktigaste spelare, han har alltid mycket fart och energi. 
Som sagt idag känner jag att det vänder!🖤💛🖤
Förlustsviten måste brytas!
Så jag säger som vanligt gooo Skellefte! 👊