Äntligen är det dags!
Säsongsstart!
Som vanligt är man taggad på att se hur laget presterar. 
Jag tycker ändå att dom har lyckats bra med värvningarna. 
Det som känns lite som en svagare länk är center positionen, det blir inte lätt att fylla luckan efter Pär Lindholm, men Olimb är väl tänkt att vara den som ska ha hans roll. Varken Lindström eller Pettersson hör väl egentligen inte hemma i en 1a eller 2a kedja.
Så mitt önskemål om det nu ska värvas nån mer, så är det en spets center.
Jag gillar dom nya spelarna,  Hedberg är riktigt pigg på grillorna.
Det jag sett av Aaltonen tycker jag ser riktigt bra ut, den killen kan leverera! 👊
Med förlusten av Tim Söderlund så är det kul att se att en sån som Jonatan Berggren har kommit igång. Tyvärr så har han varit febersjuk i veckan och det ser inte ut som han kommer till start i kvällens match mot Rögle. 
Men jag säger som vanligt gooo Skellefte!🖤💛🖤👍