Jag kĂ€nner mig omtumlad!💕
Waow! Vilka mysiga dagar vi haft. 
DetÀr svÄrt att ta in allt!
NyÄrsafton = min födelsedag var underbar!
Jag startade dagen med frukost, lite strand och sen gick jag pĂ„ spa och fick mig en omgĂ„ng massage. 
Resten av förmiddagen lÄg vi pÄ stranden och badade i havet.
NÀ! Förresten! Vi var in pÄ Playa del Carmen en svÀng ocksÄ. SÄ vid Sveriges tolvslag sÄ drack vi kaffe och skickade en gott nytt Är hÀlsning till nÀra och kÀra!


Det finns mÄnga aktiviteter att hÀnga pÄ, jag har varit med pÄ Zumba.
PÄ kvÀllen hade vi bokat bord pÄ en av hotellets restauranger.
PĂ„ min stol var det satt en ballong. 
Hmmm! 

Efter middagen blev jag omringad av ett gÀng mexicanare som kom med tÄrta och sÄng.
Ett trevligt inslag!
Senare gick vi ner till poolbarerna och stora scenen, dÀr det var en hel del drag och massor med glada mÀnniskor!
Vi blev sÄklart utsmyckade med diverse attiraljer.
Feliz año nuevo!
Å waow! Vilken stĂ€mning vid tolvslaget!
DÄ har man fÄtt uppleva en storslagen nyÄrsafton med vÀrme och lycka!

And more to come.......