Mirakelmedlet Allmyn!

Eller i alla fall för mig! đŸ€—

Varje vÄr frÄn det att snön tinar bort och möglet tittar fram, sÄ blir jag sjuk!
Jag har provat det mesta i allergimedicin men nog Ă€r det lite som hjĂ€lper. 
DĂ€remot har jag faktiskt inte provat det hĂ€r vaccinet mot pollenallergi. 
Jag blir jĂ€ttehĂ€ngig och kĂ€nner mig allmĂ€nt risig.  Ă–gonen rinner hela tiden sĂ„ fort jag gĂ„r ut, likasĂ„ nĂ€san. 
Halsen blir raspig och jag kan knappt prata nĂ€r jag varit utomhus (vissa tycker ju det Ă€r positivt) men inte jag. 
Jag lĂ€ste för nĂ„gon vecka sen om ett naturmedel Allmyn med perillaextrakt som hade hjĂ€lpt jĂ€ttebra vid pollensĂ€songen. 
Aldrig hade jag vĂ€l trott att det skulle vara SÅ BRA! 
Jag har bara tagit det i 2 dagar och redan har det blivit stor skillnad.
Det rinner lite ur ögonen fortfarande, jag kÀnner mig piggare och framförallt kan jag prata bÄde utom och inomhus. Waow!
Jag vill dela med mig av min erfarenhet, sĂ„ kanske det fungerar för andra ocksĂ„. 
PS: Jag Ă€ter inga andra mediciner mot allergin Ă€n denna, dĂ„ jag ville veta om det verkligen var sĂ„ bra. För mig funkar det, hoppas det kan hjĂ€lpa andra ocksĂ„. 
Jag bestĂ€llde mitt pĂ„ nĂ€tet men det finns pĂ„ hĂ€lsokostaffĂ€rer ocksĂ„. 
Njut av vĂ„ren! đŸ€—đŸ‘