Vilket härligt år det har varit!




Början av året inleddes med att börja om att jobba efter sjukskrivning. 
Jag fick chansen att åka till LTU på campusområdet och sätta om lite blommor, å där blev jag kvar.
Mina arbetsuppgifter nu är både blommorna, personalmatsalen och skrivarna. Lite av en allt i allo alltså!
Jag trivs alldeles utomordentligt med allt där, jättemånga trevliga människor och en underbar atmosfär. 
I Mars fick vi två oförglömliga veckor i Taurito Grand Canaria med min mamma Christina, min syster Jenny och våra barn. 
Vi gjorde färdigt före detta punschverandan så den förvandlades till ett mysigt uterum med plats för vinterträdgården. 
En till balkong hanns även med.
Sommaren var väl inte den bästa men vi hann med att ha öppen trädgård en helg. 
Jag plockade hjortron för första gången. 
Jag har haft mycket problem med nacken det här året och fick veta att jag har diskbråck även där. 
Nu har jag fått blockader och hoppas på snar bättring. 
Jag bytte bil till en Mazda 6 som älskar och trivs alldeles utmärkt i.
Jag fick uppleva mitt livs första NHL match, vilket var en jättekul upplevelse. 
Familjen har gått igenom både det ena och andra och jag hoppas att framtiden ser ljus ut för oss alla.
Jag älskar er! 🤗💕
Nu väntar ett 2018 med några planerade resor. 🌞
Jag och Tord åker till Rom i Mars. 💕
💋Nattan och Anton! 
Jag önskar alla ett gott nytt år! 🎉