Planteringen framför huset!
Vi kom på att det var nog smartast att placera den nya planteringen mellan dom befintliga betong gångarna. 
Så så fick det bli!
Först en stor jäkla jordhög, dit med corten plåten, fylla mer jord.







Men jag hade bestämt mig för att den skulle bli i olika etage, och att jag ville ha skifferplattor som hyllor till krukor. 



Sen var det dags att placera ut plantorna!







Jag hade en tanke om att det skulle bli en fontän av gröna och blommande växter.
Det såg lite ut från början. 
Men eftersom det växer så känner jag mig riktigt nöjd med vår plan.😁
Så här fint har det blivit nu när det vuxit mera, krukorna har placerats ut och lite annat fint är också på plats.









Nu är det bara att njuta av allt vackert och vänta med spänning hur det kommer att bli i slutänden.
Carpe diem!🙏🌺🌼🌻