Idag blir det jobbigt med splitvision!
Kvällens viktiga måste se matcher. 
🖤💛🖤 Skellefteå AIK - Växjö , då på serieledarnas hemmaplan. 
Det blir verkligen ingen lätt uppgift. 
Jag har inte koll på om Matt Anderson är tillbaka, men det är väl bara att hoppas. 
Det blir spännande att se hur kedjorna ska sättas ihop när både Jimmie och Matt är tillbaka. 
Jag tippar nästan på att Bud kommer att vara den som spelar med dom. 😉
Skellefteå har visat lite tåga på sistone och vänt och vunnit matcher, vilket inte alltid deras starkaste sida tidigare. 
Nu är det som sagt Växjö som står för motståndet och då gäller det att vara på tårna redan från start. 
Så jag säger som vanligt gooo Skellefte! 👏👍👊
Inte nog med att Skellefteå AIK spelar, Sveriges 🇸🇪 jvm lag möter Vitryssland nästan samtidigt, så det blir att sappa mellan kanalerna. Man får väl hoppas att den ena matchen har paus när den andra är igång. 
Men jag fullkomligen älskar jvm matcher, där många av framtidens stjärnor är med.
Denna ungdomliga entusiasm är underbar att se. Men där finns säkert den smarta, den kloka och den supertekniska också att betrakta. 
Så jag får väl tillägga ett goooo Sverige! 👊👍👏🤗