Då kör vi hemmamatch mot Brynäs ikväll!
Jag hoppas verkligen att det blir en mer spännande match än sist.
Det kändes inte som Skellefteås spelare var på hugget. 
Nu är det en ny match med nya möjligheter.
Brynäs har gått som tåget på sistone och kommer inte att ge upp i första taget. 
Det var lite ändringar i kedjorna  förra matchen och jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om det.
Bud Holloway går från klarhet till klarhet och nu är han åter i sitt esse. Han visar att helt annat mod dom senaste veckorna, mer av det tack!😁

Jonathan Berggren kommer att vara borta från spel några månader efter skadan han ådrog sig chl matchen. 😥
Lite pinsamt blev det ju efter förra matchen mot Mora, "killen" som refererade matchen var inkörd på att det var Mantas Armalis första nolla men som alla vi andra AIK fans vet, så höll Armalis nollan sist han stod och Skellefteå AIK vann med 9 - 0. "Killen" sa att äntligen kom den! Det har du väl väntat på!
Mantas: Ehhh! Vad menar du? Det var 9 dagar sen sist!
Hur kunde han ha missat det?
Det är i alla fall skönt att vi har bra målvakter!
Edwin Hedberg har kommit igång också, gjorde mål förra matchen också, han kan verkligen skjuta iväg som en kanonkula när hanfår chansen. 
Jag personligen gillade kedjan med Hedberg, Wingerli och Alvarez för dom sätter verkligen färg på matchen, med sin fart och energi. 
Publiken lyser med sin frånvaro fortfarande!
Det skulle vara effektfullt om speakern började involvera sig mer och peppa igång publiken. 
Stämmningen infinner sig inte riktigt, och spelet tappar också gnistan som jag upplever det. 
Lite mera paus jippo!😜
Jag kommer att vara på plats och stötta vårt kära lag! Kommer du?
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!👊🖤💛🖤