Alla hjärtans dag = bröllopsdag!💞
När man har dåligt minne är det smart att lägga speciella händelser på andra minnesdagar.

T.ex. när jag och Tord förlovade oss 2005 så gjorde vi det på nyårsafton som också är min födelsedag, smart va?
Nyår, födelsedag och förlovning samma dag!😉
När vi då kom på att vi skulle gifta oss så slog vi till på..........
Alla hjärtans dag!💕




Då både Tord och jag har dåligt minne så passar det oss utmärkt!
Vi gör det enkelt för oss helt enkelt!
Då jag är i lite halvdåligt skick så firar vi enkelt med hämtpizza och hockey framför Tv:n. 
Men Tord kom hem med en jättefin bukett efter jobbet!💕😘 Tack min kära man och Pauls blommor!😉

Det viktigaste vi gör just den här dagen är att uppskatta alla nära och kära vi har runt omkring oss!
Alla hjärtan till er, som jag brukar säga!💋💝