Det här var inte vad jag tänkte mig!
Jag har i princip varit liggande sen i Fredags då min rygg havererade. 
Huvudet vill göra saker, men ryggen säger stopp.

Inte blir det bättre av att det är svinkallt ute heller, temperaturen ligger mellan -20 och -30 c°.
Fördelen är att jag behöver inte gå ut. 
Eros vill inte heller ut annat än att få göra sina behov och det går undan. Hans stackars små tassar fryser ihop direkt. 

Å nu till den nya känslan i min kropp!
Jag känner mig rädd!😔
Eftersom min rygg nu svikit mig brutalt 2 ggr, så vågar jag inte lita på den.
Smärtutbrotten jag haft har varit så fruktansvärt onda och nu har det som sagt hänt två gånger på kort tid. 
Jag är sjukskriven till början av Mars och jag hoppas på ett snabbt svar från ortopeden, så jag får ett svar på vad som ska göras. 
Något måste göras och jag varken kan eller vill vara beroende av att ha någon med hela tiden för att kunna göra nåt. 
Jag vill ha ett klartecken på vad jag kan göra. 
Det här känns så avlägset nu, men nog skulle jag vilja vara i värmen igen, för där fungerade jag.🤗🌴

I går kväll fick jag faktiskt lyxa lite!
Jag fick följa med som vipgäst på nya restaurangen Rustique fd.brygg cc. 
Korsett på och varma kläder, vi var ute i tid och vi kunde inta en soffa i restaurangen. 
Oj så fint dom har fått till det!
  • Inredning: rustikt 
  • Känsla: hög mysfaktor 
  • Meny: snygg och tydlig 
  • Maten: himmelskt gott
  • Personal: trevliga och tillmötesgående. 
Vi var många gäster och till råga på allt så var faktiskt en hel del av spelarna i Skellefteå AIK och Micke Lindgren på plats, åtminstone dom som inte har småbarn hemma. 
Kul att även dom kan få bara vara sig själva och inte ha massa krav på sig. 🖤💛🖤
Å ja! Dom fick vara i fred från mig!😉😄
Kevin är risig så jag är inte ensam hemma. 
Nu hoppas jag att den här mardrömmen snart är över så att jag kan börja träna upp min kropp igen. 
JAG VILL VARA FRISK!!!🙏
Ha en bra dag i kylan!😉