Det ser ljust ut i framtiden!
Nu ramlar dom in!
Värvningarna, ryktena inför nästa säsong. 

Igår kom den första bomben, Rickard Hugg jvm stjärna som kommer från OHL men har tidigare spelat i Mora och Leksand. 
En duktig kille som kan spela både center och forward.
En till jvm spelare som ryktas är Jacob Olofsson. 
Idag kom nästa, eventuellt kommer bägge Lundbergarna tillbaka till Skellefteå AIK. Arvid är väl den som känns närmast, så vi får se hur det blir med Martin. 
Det känns som att det rör på sig nu när det omorganiseras i klubben. 
Härligt med en nystart!🖤💛🖤
Ikväll möter Skellefteå AIK HV71 på bortaplan och tabellen är så oerhört jämn, så en förlorad poäng kan göra stor skillnad i slutspelet. 
Jocke Lindström är tillbaka men Granberg får stå över nån match till innan han är tillbaka. 

Aaltonen ser ut att lämna Skellefteå och är eventuellt på väg till Finland.  
Nu hoppas jag att få se ett hungrigt Skellefteå AIK som kämpar enda in i kaklet. 
Tyvärr vet jag inte om jag kommer att kunna se någon mer match på plats eftersom jag har fått ett nytt diskbråck som gör att jag måste ligga mest hela tiden. Ståplats är inget alternativ, då min kropp inte orkar med. 
Så jag känner mig faktiskt lite ledsen nu, men jag hoppas att Skellefteå AIK kan lätta upp stämningen med en massa segrar så här på sluttampen. 
Jag säger som vanligt gooo Skellefte!👊🖤💛🖤