Så här dagen efter!
Jag har sovit lite halvtaskigt inatt.

Den skärande smärtan har lugnat sig, nu är jag mest mörbultad.
Jag undrar vad som krävs innan man får ordentlig hjälp i tid?
Nu har jag haft två smärtutbrott inom ganska kort tid.
Ett i mitten av December och ett nu. 
Jag är glad att jag har haft människor runt omkring mig när det hänt.
Det känns ungefär som om nån slår ett svärd över ryggen och smärtan blir så outhärdlig att jag bara rasar ihop. 
Första gången fick Tord lyfta upp mig från golvet gråtandes, hur tjurig jag än är så tog jag mig inte upp. 
Den här gången så befann jag mig i personalcafeterian på LTU, tack alla som hjälpte mig!🙏
Jag vågar inte vara ensam nu när jag ska göra nåt.
Jag kan ju inte lita på min rygg, för när det händer så kommer så kommer det som en blixt från klar himmel. 
Tänk att jag får problem varje vinter, men den här vintern är nog den sämsta hittills. 
I Mexico kunde jag träna varje dag, här hemma funkar ingenting. 
Minsta kalldrag mot min rygg gör att smärtan kommer. 
Mitt nya diskbråck ligger centralt emellan L4 och L5, och då bli höfter och lår mest påverkade. 
När ryggen exploderar som den gjorde igår, så får jag en sprängande värk i höfter och lår, så det är ju rätt troligt att det kommer från mitt nya diskbråck. 
Som sagt hur långt ska det behöva gå innan man får hjälp?