Hemmamatch mot Växjö ikväll!
Mycket har hänt sen sist jag skrev nåt om Skellefteå AIK. 

Lindgren slutar efter säsongen, Bert likaså. Bert ville ha en större roll i Skellefteå men föreningen är inne i en förändrings fas, så det fanns inte utrymme för det.
Det kommer att bli bra förändringar tror jag, ansvaret kommer att fördelas på fler personer. GM för både herr och damlag.
Härligt att Tim Söderlund är tillbaka i svart och gult, honom har man saknat. Kedjan med Söderlund, Wingerli och Hedberg ser jättebra ut, verkliga energi spelare. 

Aaltonen ser bättre och bättre ut, men får det inte att lossna. 

Personligen tror jag att självförtroendet har fått sig en törn. Han fick ju sparken från Rögle och så får han det inte riktigt att funka i Skellefteå AIK heller. Jobbigt!🤨
Han fick i alla fall göra mål sist jag skrev det, så vi får hoppas på mål ikväll också då.
Nu till kvällens match, Växjö är en mardröms motståndare för Skellefteå, men jag hoppas att grabbarna kan släppa det gamla och komma ut taggade till tänderna. 
Jag kommer att vara på plats och stötta vårt kära lag!
Så jag säger som vanligt gooo Skellefte!🖤💛🖤👊
Stöttade mitt lag även i Mexico!

#1 - Ulrika Bergkvist

Vinst över Växjö med 3 - 0. Mantas blev matchens spelare och han gjorde några omänskliga räddningar under match, absolut rätt val. Som vanligt var laget lite tveksamma både bakåt och framåt, men ibland ska man ha lite tur också. Mycket underhållande match och jag längtar redan till nästa hemmamatch. Tyvärr dåligt med publik 3500 isch. Men kylan ställde väl till det. Men jag är i alla fall jättenöjd!😃