Jag klarar inte av kylan!đŸ˜±
Temperaturen sen vi kom hem frÄn Mexico skiljer 50c° dÄ vi haft kring -22 idag.
Min rygg funkar inte nĂ€r det Ă€r kallt, "ryggskottet" jag hade innan vi Ă„kte, ligger lite smygande nu.đŸ€š
Jag har fĂ„tt tid för MR pĂ„ min rygg pĂ„ MĂ„ndag kvĂ€ll. Det kĂ€nns viktigt nu att fĂ„ veta om det Ă€r nĂ„t som Ă€r pĂ„ tok, sĂ„ att det kanske gĂ„r att göra nĂ„t Ă„t det.😊
Det Ă€r bara jobbigt bĂ„de mentalt och fysiskt att gĂ„ och ha ont hela tiden. 
+30c° passar mig alldeles utmÀrkt!
Men nu bor jag dĂ€r jag bor, sĂ„ dĂ„ mĂ„ste man göra det bĂ€sta av situationen. 
Idag har jag bara hĂ„llit mig inomhus, förutom vid skjutsning och hĂ€mtning av Kevin. 
TrÀning Àr inte att tÀnka pÄ vid dom hÀr temperaturerna.
Jag som tyckte att jag Àtit ganska lagom under semestern och trÀnat, men lika förbenat sÄ har jag gÄtt upp alldeles för mÄnga kilon.
Skillnaden Ă€r att jag druckit annat Ă€n vatten,  mest i form av öl och dĂ„ kommer kilona direkt. 
Det kĂ€nns sĂ„ orĂ€ttvist att vissa mĂ€nniskor kan unna sig att Ă€ta och dricka lite onyttigt utan att gĂ„ upp i vikt, medan en annan knappt kan se pĂ„ nĂ„t gott utan att gĂ„ upp i vikt. 
Men jag bestĂ€mde att jag skulle Ă€ta och dricka det jag ville under vĂ„r tid i Mexico. 
SÄ nu Àr det till att försöka bli av med detta utan att trÀna eftersom det inte heller funkar nu.
Jag hoppas att resten av vintern blir mild, sÄ att det gÄr att vara ute.
Vintern har ocksĂ„ sina fördelar, dĂ„ snönbringar ljus och nog Ă€r det vackert dĂ„ solen gnistrar i snön. 
Vintersport Ă€r nĂ€stan alltid kul att se! Helst nĂ€r det gĂ„r bra för dom man hejar pĂ„. 
Men fĂ„r jag vĂ€lja sĂ„ tar jag vĂ€rme alla dagar i veckan. 
Lev och mĂ„!🙏